گل تنها
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, توسط (elone)$ |

 

                         

عکاس نشريه محلي در وهان چين مي گويد: من براي گرفتن عکس از پل،داشتم دوربين را تنظيم مي کردم که صداي نعره جواني را شنيدم که داشت خود را از پل پائين مي انداخت. به گزارش ايران ناز، عکاس چيني مي خواست از پل مه آلود عکس بگيرد؛ ولي موضوع عکس هايش عوض شد!

تاکنون هويت يکي از دو نفر معلوم نشده، ولي يکي از آن دو جوان چيني عاشق است و ديگري دختري جوان. بنابراين گزارش، عکاس نشريه محلي در وهان چين مي گويد:من براي گرفتن عکس از پل،داشتم دوربينم را تنظيم مي کردم که صداي نعره جواني را شنيدم که داشت خود را از پل پائين مي انداخت.

وي افزود:من کاملا گيج شده بودم و نمي دانستم چه کنم که دختر جواني هم از همان جا خود را از پل پرتاب کرد.

احتمالا پاي عشقي نافرجام در ميان است. بستگان جوان مي گويند:از عشق او خبرداشته اند؛ اما تا روشن شدن هويت دختر، براي معلوم شدن اصل ماجرا،بايد صبر کرد.



                     

                     

                    

                    

                           ناراحت نشين اصلا!

 



نظرات شما عزیزان:
مهديه
ساعت19:54---16 اسفند 1391
واااااااااي چه دردناكپاسخ:من گفتم ناراحت نشین

آجری
ساعت14:41---16 اسفند 1391
پس کو این که همون آپ قبلیه؟پاسخ:ببخش من آلزایمر گرفتم

حسین
ساعت11:59---16 اسفند 1391
پاسخ:هه هه کجاش خنده داره

آجری
ساعت23:04---14 اسفند 1391
وایپاسخ:تورو خدا گریه نکن!!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.